Annecikler anladimm saglicakla kavusun bebeginize🤗 benmde cok aciyor dikislerim ikinci gebeligimde hic boyle olmamisti cuma gunu kontrolum var dua ediyorum o gun alsin diye artik izdirap gibi oldu oturmak kalkmak sanki yeni dogm yapmişim gbi sizliyor