Dark Cnsy00 ne kadar oldu bilmiyorum sizin ama geçiyor iz kalmıyor. Yaralariniz kolay iyileşiyor mu ona bakın öyle değilzs krem kullanın
Cnsy00 Dark ben daha doğurmadım sadece merak ediyorum çevremdede genelde izi kaldığı için sizlere sormak istedim
Dark Cnsy00 olduktan sonra kesinizi eve gidince bol bol hava aldırın Diyenlere bakmayın herkeste farklı bende iz falan yok ben kremde kullandım her ihtimale karşı
1234momsss Cnsy00 benım 4 yıl oldu varla yok arası gıbı bellı olmuyor hıc sımdı ıkıncıyı olucam ama bu kez kantaron yağı kullanmağı düşünüyorum cunku dikiş izi için cok etklı olduğu soylenıyor