Cnsy00 bence doktora bağlı
Benim izim çok çok kötü. Contractubex kullandım düzenli olarak doğumdan itibaren neredeyse 6 ay boyunca ama hiç düzelmedi. Doktorum dikişlere karşı vücudun alerji yapmıştır dedi 😒 sonra doku kayması vs olabilir ikinciye düzeltirim dedi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ şu an 23 haftalık hamileyim istemeye istemeye gidiyorum o doktora bakalım düzeltecek mi . Bu arada bir çok arkadaşımın ve yakınlarımın izi neredeyse belli bile olmuyor. Bence beni doktorum dikmedi oradaki herhangi bir hemşireye verdi bu görevi. Yamuk yumuk Allah ım gördükçe sinirlerim bozuluyor. Oraya ağda vs yaparken bile sıkıntı oluyor malum kasisli yolun kasisi gibi 😒😒😒😒