Banada doktorum açlık 85 olması gerekiyor tokluk 120 geçmesin demişti diyetle düzelmedi insülin kullanıyorum bazen yüksek bazen normal cıkıyor. Bildiğiniz gibi hamur işi tatlı vs yasak fakat ben poğaça yada kek yediğimde 110 cıkıyor ama sabah kahvaltıda peynir ekmek yiyince 130 lardq cıkıyor sizde de oluyo mu bu durum merak ediyorum