Merhaba hanımlar, 2.gebeliğim ve açlık şekerim doktoruma göre yüksek 9 olması lazım diyor. Sizde böyle problem yaşadınız mı? İlk gebeliğimde böyle herhengi bir şey olmadı son aylara doğru suyun fazla v.s demişlerdi. Ama şuan bu durum beni biraz strese sokuyor açıkçası 🙄 önerisi olan varmı?