en_guzel_emanetlerim yaa bu sevincini anlayabiliyorum canım, benim de 6 gün geçti adetim, ben de yeni öğrendim iki tane gebelik testi ile, ama hafta sonu araya girince daha kan veremedim yarın gideceğim bakalım sağ salim kucağımıza alırız hepimiz insallah. 🥰