Cuma günü erken gebelik testi yapmıştım adete 6 gün kala bugünde acilde kan verdim grip olmuştum 10 gündür geçmedi geceleri uyuyamıyordum dün gece daha kötü geçti dedim ben bu akşam kan vereyim pazartesiyi beklersem ölürüm dayanamam ilaç kullanmadan dedim meger anne olunca koca dağları sırtında taşırmış insan bebeğim iyi olsun da ben hic ilac içmem birde baktım 2 saat içinde sonuç çıktı 😍🥳😍🥳😍🥳😍 hamileyimm çok şükür rabbim olmayana nasip etsin inşallah ikinci bebeğim yavrum kuzum geliyor 💕🥰
