Suni sancı ile doğum yaptım suyum gelerek gittim hastaneye. Normal sancıyı bilmiyorum yaşamadım. Sadece ebe daha sık olduğunu söyledi eğitimde. İlk başta aralar uzun oluyor gayet çekiliyor daha sonra sıklaşıyor sonrasında da doğum oluyor. Zor mu zor. Ama sonuçta çocuk doğduğu an ağrı sızı kalmıyor. Allah kolaylık versin inşallah