Normal olan tansiyon 12,6 civarıdır. Hamilelikte küçük 4 e kadar düşebilir bu normal kabul edilir ve beklenen bi durumdur. Ama 14.9 un üzerine çıktığı anda doktorunu aramalısın. Korkulan düşük değil yüksek tansiyondur. Tansiyonun düştüğünde eğer baş dönmesi mide bulantısı ateş basması gibi semptomlar varsa tuzlu bi ayran veya tuzlu salatalık yiyebilirsin iyi gelecektir.