Gulsahozge Evet bende de oluyor, bazen 1 şişe suyu dikip içtiğimde veya hızlı yemek yersem bu şekilde hıçkırığı oluyor. Bazen de hiç yemez içmezken oluyor.Şimdi amniyon suyunu içiyorlar emme refleksi oluşuyor ya, o yüzden hıçkırıkları olabiliyor ☺️
Çok keyifli bir duygu. Bizde 36+1 olduk.