Busrademiir Ayseoztrk Işte benim de ilk😊 Ben öyle gördüm teyzem de vardı arkadaşım da vardı bilmiyorum 🤔 Gecelikler lohusa sepetim var oradan da bakabilirsin, Istanbul'da yaşıyorsan ya Ümraniye ya Eminönü en iyi fiyatlar 😊😍
Smyd Ayseoztrk Normal doğum da olsa sezeryan da olsa ilk etapta gecelik kolaylık oluyormuş o sebeple ben de bir tane gecelik koydum normalde sevmeme rağmen 😉
worin Ayseoztrk kışın doğumhaneler bide soğuk oluyormuş fazla üşüyen bir tipim ben bu yüzden kendimi hiç riske atamam
Ayseoztrk arbustoo kesinlikle ya ben de pijamacıyım gecelik çok sevmiyorum açarım her yerimi zaten 😂😂
Ayseoztrk worin nasıl korkuyorum doğumhane diyince bile 😱😱 ben de öyleyim zaten stresli anlarımda sürekli titrerim off
Smyd Ayseoztrk Ben de ondan rahatsız olabileceğimi düşündüğüm için uzun bir model aldım bir de yatarken zaten üstümüzü örteriz çekindiğimiz gibi olmaz inşaAllah😊
Bilgemsi Canım ben çantamı hazırladım ve içine bi tane elbise gecelik koydum bi tane sabahlıklı lohusa takımı bi tane de normal pijama takımı koydum. Sebeplerine gelince. Bi düşüğüm var ve 24 saati doğumhane de geçirmiş biri olarak çatala inip çıkmak zorunda kalabilirsin bide doktor açılma ne kadar diye sürekli gelip muayene edebilir o yüzden elbise koydum bi tane, hastaneden verdikleri önlüğün arkası açık ☺️ İki takım da pijama koydum onun da sebebi lohusa olucaz sonuçta üstüme başıma geçer bişey olur lazım olur diye yedekli koydum.
Ayseoztrk Bilgemsi çok saol canım benim bilgiledirmen için sizden de fikir alınca gecelik almaya karar verdim, artık internetten sipariş vererek alıcam. İki takım da pijamam var inşallah yeterli olur ☺️☺️
elifiii Ayseoztrk lcwden bir arkadaş uyguna aldım demişti ama hatırlamıyorum. Lohusa diye başlayan herşey pahalı zaten. Bazı semt pazarlarında da kaliteli ürünler oluyor. Bu devirde herşeyi düşünmek zorundayız😔
Ayseoztrk elifiii aynen öyle canım ya 90-100 tl diyor nereye sorsam. Lcw dan geçen hafta 60 tl ye önden düğmeli pijama takımı aldım büyük aldım beden olarak da rahat giyeyim diye. Her şey çok pahalı yanaşılmıyor valla
Smyd Ayseoztrk Lohusa geceligi deyince birden artıyor fiyatlar ne hikmetse😑 O yüzden ben de önden düğmeli aşağı doğru genişleyen normal bir gecelik aldım.Çok daha hesaplı oldu.😊
Mcmc Gecelik muhakak bulundur, çünkü sezeryan da olabilirsin. Rahat edersin ki benim tercihim gecelik olacak.
Meltem19 Ayseoztrk normal dogum yaptım gecelık kesınlıkle hasta bezlerını kullanmak daha kolay egılmıyosunuzda .yanmda pıjama goturmustm ama giymedim bile