Ayseoztrk Kızlar 35 haftalık hamileyim şimdilik normal doğum görünüyor. Hastane pijama ve sabahlık lohusa takımı aldım , bir de alt üst önden düğmeli normal pijama takımı aldım. Gecelikle çok rahat edemeyeceğimi düşündüğüm için almamıştım ama sizce almalı mıyım şart mı ? Eşimin tarafı da olacağı için bir yerlerim görünsün istemiyorum. Fikir verebilir misiniz
elifiii Ayseoztrk ben de gecelik sevmeyenlerdenim ama ne olur ne olmaz önü açılabilen gecelik koydum bir tane.
Busrademiir Ayseoztrk Bende ilk pijama dedim öyle olsun dedim daha rahat diye ama hani sonda falan takılıyor benim arkadaşımda takılmıştı sonda bende o yüzden gecelik daha mantıklı diye düşündüm 🤔🤔🤔
Ayseoztrk elifiii benim uygun bir geceliğim yok yeni almam gerekecek öyleyse hep masraf hep masraf 😱😱
elifiii Ayseoztrk lcwden bir arkadaş uyguna aldım demişti ama hatırlamıyorum. Lohusa diye başlayan herşey pahalı zaten. Bazı semt pazarlarında da kaliteli ürünler oluyor. Bu devirde herşeyi düşünmek zorundayız😔
Busrademiir Ayseoztrk Işte benim de ilk😊 Ben öyle gördüm teyzem de vardı arkadaşım da vardı bilmiyorum 🤔 Gecelikler lohusa sepetim var oradan da bakabilirsin, Istanbul'da yaşıyorsan ya Ümraniye ya Eminönü en iyi fiyatlar 😊😍
worin ben şubatta doğum yapacağım, kendime kalın bir hamile eşorfman takımı alacağım, kesinlikle gecelik düşünmüyorum.. pijama takımım da var ikisi yeterli olur gibi :))
arbustoo normalde hangisini giyiyorsan ondan al çünkü diğerinde rhatsızlık hissediyorsun alışkanlıkla paralel.
Ayseoztrk arbustoo kesinlikle ya ben de pijamacıyım gecelik çok sevmiyorum açarım her yerimi zaten 😂😂