Ecmel06
Geçmiş olsun canım 5 yıl önce anneme meme kanseri teşhisi kondu neler hissettiğinizi anlayabiliyorum burada önemli olan hangi evrede bizim şansımız erken teşhisti ameliyatla göğsünün bir kısmı alındı biyopsi için gönderildi sonucunda da ışın tedavisi gördü erken evre olduğu için kemoterapiye gerek kalmadı ilk 3 yıl 6 ayda bir kontrollere gitti son 2 yıldır yılda 1 defa gidiyor Allah’a şükür her şey yolunda annenize de Allah acil şifa versin inşallah sizde bu süreci bizim gibi atlatırsınız