tugba07caylak08 suscarparimm Ay çok sevindim canım seni hatırlıyorum evet kızın da vardı gözünüz Aydın ya😍
Ayytacc suscarparimm canm hayirli olsun sag salim kucagina almissin cok sukur rabbim anali babali buyutmeyi nasip etsinn
Nisa04 suscarparimm hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah.kuvezde kaldı mı acaba bebeginiz
Greybik suscarparimm Hayırlı olsun öncelikle🙏🏻Saglıkla büyütün inşallah.Benimde 11 gün kaldı🫠korse hemen nasıl kullanılıyor ki🙂
suscarparimm Greybik 1 hafta sonra dikiş durumunuza göre takabiliyorsunuz kızımda 15 günden sonra takmıştım bunda 8. Gün takmaya başladım