Gizemkly bende çok korkuyordum inan ameliyathaneye alınırken içeri girdim sedyeye oturdum önce hemşireler konuştular sakinleştirmek için , sonra anestezi doktoru geldi bak şimdi şöyle yapacağım böyle yapacağım diye güzel güzel konuştu benle onun sayesinde sakinleştim . İğneyi yaptı hiç acı hissetmedim uyuşmadan hemen uzanıyorsun zaten sonra sakinleştirici yapıyolar . Hemen uyuşuyorsun sonrası bişey hissetmiyorsun sadece dokunduklarını hissediyorsun sağa sola çekiştirilme hissi oluyo ama asla rahatsız etmiyor canını yakmıyo