Ebruxxx ilk gebelikte ben bacaga pihti atmasi yasadim 7.ayimda doktorlar o pihti kalbine giderse ya da akcigere giderse sonu kötü olabilir dediler zor bir dogum ve benim icin riskli idi şükür kurtuldum ama suan 2.ye hamileyim kan sulandirici ignelerle ve hapla tedavi oluyorum yine o riski goze aldim insallah saglikla sihhatle kucagima alirim