iamnil123 yumurtlamadan 12 15gün sonra kanda belli oluyo hamilelik varsa kanda çıkması gerekirdi idrarda çıkmazdı ama kanda çıkardı sizin çıkmamış eğer geç döllenme olduysada 5gün olmuş kan testi yapalı varsa o da idrarda çıkmaz. negatif görünce insan daha çok üzülebiliyo içiniz rahat etsin diye kan testi yaptırın isterseniz ama şartlamayın kendinizi var diye buarada azda olsa o şekilde adet görülebiliyo hava şartlarına psikolojiye göre bile adet gecikebiliyo miktarı değişebiliyo normal bişey zamanında görmeniz çok güzel ama sağlıklı bişekilde yumurtluyosunuz demekki