iamnil123 ben adetim 5 gün gecikince idrar yaptım negatif çıktı sonra 16.günde iş yerinde ki arkadaşlarımın ısrarıyla tekrar test alıp yaptım ve ikinci çizgi direk çıktı ertesi gün doktora gittim kan yaptırdım o da 659 çıktı doktorum hamilesin dedi. Dün hastaydım sağlık ocağına gittim orda da test yaptılar ve sonuç hcg 10.000 çıktı ebe dolu dolu hamilesin dedi. Şu an 5+3teyiz. Istersen test için biraz daha bekle bazen çikmayabiliyor bu da seni üzmesin.