Hafbattal benımde aynı şekılde ama burda okudugum yorumlar var herkesın hamılelıgı farklı gecıyor bazıları hıc belirtısı olmadan doğum yapıyor kımısı doğumda bıle istifra ettıgını söyluyor. O yuzden bunu en ıyı doktor bılır sanırım🤷🏻♀️ Biz gittik kalp atısını duyduk 5 hafta sonra ıkılı tarama testıne gelıceksın dedı daha 2 haftam var sankı gecmıyor o yuzden bende endıse edıyorum.Allahın ıznıyle bısey olmaz ınsallah 🤲