Omerr_ Ksk1912 böyle bir post açıcaktımki sizinkini gördüm:) dün 10 hafta oldum. Bulantilarim hiç bitmiyor, 5 haftami geçer geçmez bulantilar başladı. ilaç modemi yakiyot diye kullanmiyorum. Acaba ne zaman biter diye merakla bekliyorum. BiDe tüm kokulardan tiksinir oldum. Küçük oğlumun çiçek gibi gelen kokusu bile bana dokunuyo, bu yüzden vijdan azabi bile çekiyorum. İşte böyle canim. Sende durumlar nasil?
cennetinsusu Ksk1912 Yarın 10 haftalık oluyorum. İlk başlarda tansiyon düşüklüğü mide bulantısı felan çok oluyordu. Yavaş yavaş geçiyor çok şükür. 🫶🏻
Gozdeee7 Ksk1912 ilaç içmesem ne yesem lavabodaydım ilaç şu an biraz idare ediyor beni.Ama kolumu kaldıracak dermanım olmuyor bazen folik içince biraz enerjili oluyorum
sonnenschein Ksk1912 bulantıdan dolayı zor ama bu haftadan sonra azalmaya başlayacaktır diyor herkes sabırsızlıkla o zamanı bekliyorum her gün kusmaktan yoruldum çünkü 🥲
Ksk1912 Omerr_ oncelıkle merhaba 😊 benım en basından beri miğde blntım vs olmadı ara ara cok nadır kasık agrım oluyor birde goguslerde hassiyet var onun dısında bı skntım yok şükür herkesın hamılelıgı farklı dıyolar ama ılk oldugu ıcın endiselenıyorum..
denizarenmom Omerr_ 9-11. hafta arasi benimde bulantilarim boyleydi sabah uyanmak istemiyordum o bulantiyla uyanmamak icin 12. haftayi atlatinca gercekten geciyor ama maalesef koku hassasiyeti ve tiksinme bende hâlâ var gecmesindense daha cok igrenmeye basladim herseyden:(
Hafbattal Omerr_ merhaba ben de dün 10. Haftam girdim ama bende hiç bir belirti yok ara ara uyumam dışında bazen endişe veriyor hiç belirti olmaması
Omerr_ Ksk1912 evet benim de ilk hamileloyimde çok fazla ağrim sancim olurdu, ve bulantim da çok olmazdi. Her hamilelik çok farkli canim evet
Yeniannis_ Bende 10+2 yim mide bulantısı ve kusma haricinde halsizliğim var Kan değerlerim normal ama kandaki basınç artıyormuş ondan dikkat ediyorum evden cıkmıyorum düzgünce Aşerme vs de yok bende ya bi ara var gibiydi geçti yada yeni başlar bilmiyom😂😂
Ksk1912 Yeniannis_ o halsızlık bendede oluyor. Böyle bısey yapmak ıstemıyorum uyumasam bıle yatmak ıstıyorum
Omerr_ denizarenmom bende bulanti 5 haftayi geçince başladı(( o kadar kusiyorumki annemle oturub Allaha dua ediyoruz cabucak bitsin diye. Her gün o ümidle gözümü açıyorum. Gündüzleri uyirsam mide bulantisi hiss edilmiyo ama küçük bebeyim oldugu için gece bile tam uykuda olamiyorum, tez tez uyanmak zorumda kaliyorim malesef. İnşALLAH 12-ci haftamda biter hiç olmazsa
Birmelekgibi cennetinsusu bendede geçsin artık 8 haftalık olduk bugün halsiz olmaktan bile yorulurmu insan yatarken bile yoruluyorum sabah mide bulantısı sürekli uyuma isteği 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
cennetinsusu Birmelekgibi Ayy evet bende öyleydim yavaş yavaş azaldı. İnanın kızımı okula gönderiyorum iş yapacağıma yatıp uyuyorum. Mide bulantısı yüzünden biraz biraz azalmaya başladı. Ev biri birinde 🥺 Tamamen bitsin bulantım rahatlıcam inşallah.
Bebekliannee cennetinsusu ay merhaba çok goruyorum yorumlarda sizi bir kızınız vsrmis . Erkek bebek isteyenler postunda da sizi gördüm çok merak ettim 2.bebek cinsiyetini. Mide bulantıniz filan da varmış . Cinsiyet tahmininizi yapmak istiyorum sizin ve eşinizin doğum tarihi son adet tarihi nedir. Benimde 1 kızım var 2.ye hamileyim 5 haftalık
Omerr_ Bebekliannee merhaba canim, acaba tarihleri söylersem benim için de tahmin yapa bilirmisin? Eşim 20.04.1992 Ben 06.11.1994 Son adet 20.08.2022
cennetinsusu Bebekliannee Merhaba, ben bugün anca öğrenebildim cinsiyetimizi oğlum olacakmış Allah izin verirse inşallah 🤲🏻🌺 BalKizimZehram dı nickim değiştirdim. Merak etmiştniz yazmak istedim. Sizin ki belli oldu mu? 🙈💖
Omerr_ Hafbattal şükredin bence bulanti olmadigi için. Çünki çok zor birşey, insanin iç orqanlari dişari çıkacakmış gibi hiss ediyo.
Ksk1912 Hafbattal benımde aynı şekılde ama burda okudugum yorumlar var herkesın hamılelıgı farklı gecıyor bazıları hıc belirtısı olmadan doğum yapıyor kımısı doğumda bıle istifra ettıgını söyluyor. O yuzden bunu en ıyı doktor bılır sanırım🤷🏻♀️ Biz gittik kalp atısını duyduk 5 hafta sonra ıkılı tarama testıne gelıceksın dedı daha 2 haftam var sankı gecmıyor o yuzden bende endıse edıyorum.Allahın ıznıyle bısey olmaz ınsallah 🤲
Yeniannis_ Dün markete gittik merdivene oturdum kaldım , baş dönmesinden. Eşim alışverş yaptı bende beklemek zorunda kaldım Hava almaya bile çıkamadım kendi vücuduma güvenemiyorum , tek felan allah korusun bayılıp kalcam diye korktum ya