Nursaygi EmineSerdar Benimde ilk gebeliğim düşüktü endişeni çok iyi anlıyorum. 🤍 Ama iyi düşünelim iyi olsun Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah.. 🙏🏻 🥰
esraamom @Nursaygi @EmineSerdar benim 4.bebeğim bu 3ünü kaybettim. İlki erken doğumdu diğerleri düşük oldu
EmineSerdar tirtilinannesiii doktora gittim daha kese oluşmuş Bebek şuan görünmüyor dedi sonra bı hafta sonra kanama oldu acile gittim acildeki doktor cuma günü gel kürtaj dedi sonra ben tekrar kndi doktoruma gittim kndi doktorumda suan bı hafta daha bekleyelim dedi 9.haftada tekrar gittim ve kese boş büyüyor dedi doktorum o gün kürtaj oldum keseyi aldı
tirtilinannesiii Benmde 4+6 belim ağrıyor kasığımda ağrım oluyor sanırım yerleşme olayıymış birde regl haftam diyemidir nedir sanki pms haftamda gibiyim😀😀
Elifsu01 esraamom benim ağrıyor canım ama ara ara sanki ağır bir şey kaldırmışım gibi, bazen de adet olacakmış gibi hafif bir ağrı.
esraamom Elifsu01 benimde öyle ya adet sancısı oluyor arada birde kabızlık oluyor cok kac gündür ama bugünde ishal gibi oldu birden tuhaf
EmineSerdar tirtilinannesiii teşekkür ederim cnm rabbim bunu kucağıma almayı nasip etsin inşallah 9 yıldır bekliyorum rabbim hayırlısı ile kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🌼
EmineSerdar esraamom amin inşallah hep birbirimize dua edelim cuma günü doktora gitcem bklm hayırlı haberler alırım inşallah