trakyalikizce bizimde son 8 ay bi gelse bi hafiflesem diye dört gözle bekliyorum habire elim karnımda kasılma sayıyorum 🤭 ama yok düzenli değil. İçeride hanımın keyfi yerinde. Sağlıkla gelsinlerde napalım azıcık daha sıkıcaz dişimizi. İlk doğummu sizin ?