Meliha09 32+2 günlük hamileyim bebeğim erkek ve bugün sabah tartıldım 9 kilo almışım sizce nasıl sizde durumlar nedir?
Meliha09 Betul2626 1 mii😊 benimde 20 lerde gayet iyi gidiyodu 4 falan 30dan sonra herşey bi anda değişti😊
poyrazvearya Betul2626 nasıl başardınız neler yaptınız dikkat ettiğiniz yerler var mı mide bulantısı yaşamadığım için kilo alımım oldu
Betul2626 Meliha09 muhtemelen ben vererek devam edicem gibi sürekli veriyorum gebelik şekeri mecburi diyetten dolayı 🤷🏼♀️
Betul2626 poyrazvearya Bende aslında 4 5 kilo almıştım ama gebelik şekeri çıktı ve diyet yapmak zorundayım şuan o yüzden sürekli kilo veriyorum 67.5 ile hamile kaldım sabah tartıldım 68.6 çıktı
KorkuluAnne Betul2626 kaç çıktı şekeriniz acaba benim açlık 76 1 saat sonra tokluk 114 2 saat sonra 151 çıktı varmı yok mu şekerim anlamadım
Betul2626 KorkuluAnne yok gibi görünüyor kaç gr lık test verdiğiniz önemli hepsinin referans değeri farklı çünkü
Betul2626 Mervee16ozturk bebek gayet iyi kilosu gelişimi vs o alıyor ben veriyorum bir sıkıntı yok 🙂 bebeğin kilo alması için anne de almak zorunda değil zaten
Betul2626 poyrazvearya 23+4 de şeker testi yaptırdım orda çıktı aşırı yüksek değildi ama diyetle ilerledim hep şimdi dikkat edersem normal çıkıyor diyete uyarsam size şeker testi yaptırabilirsiniz haftanız uyumlu ise