Mariam1 valla gönül ister green clean am bir kere alabilirim devamını getiremem çok pahalı. Arkadaşımın tavsiyesine uyucam dalan granüllere abc deterjanı karıştırıp koyuyormuş. Onun makinasında da benimki gibi sıvı deterjan akıp gidiyor çünkü. Bir de belki dalinin yumuşatıcısını alırım bataniye ve havluları için. Uni babynin de leke çıkarıcısını alırım bitti gitti. Biberon için de e bebeğinki güzelmiş. İnsana vicdan yaptırıyorlar bu pahalılıkla ama alacam güç kalmadı😥