100 derecede mikroplar ölüyor zaten dakikalarca kaynıyor ben de çok takıyorum toksoplazmaya ama korkmayın kendimi hep pişti kızardı diye telkin ediyorum. Pişmiş olandan zarar gelmez diye düşünüyorum mikroplar ölür.. ben de geçen gün kızartırken çiğ olanların üstüne koymuşum kevgiri, sonra pişmişleri aynı kevgirle topladım, vay efendim çiğ olana yapışmış kum vardıysa da pismislere geçtiyse diye kendimi yedim, ama o kevgir kaç derece kızmış yağın içine girdi mikrop kalmayacağını düşünemedim. Sakinleşince ikna oldum😅