NM_mom 37+0 dayız batma ve adet sancisiyla beraber kasilmalar benimde oluyor ama düzensiz hatta son kontrolumde doktoruma söyledim evet karnin sert sancn var ama ne durumda bilmiyorum dedi nstde yalanci sancilar cikti korkulcak bisey yok yani bebek kendini doguma hazirliyor duzenli olana kadar evde beklemeni öneririm 🌸