Dogukoo çok çabuk iyileşiyolar zaten o dönemde sünnet olsa da olmasa da ağladıkları için bişey farketmiyo :) bi haftaya hiç bişey kalmıyor şimdi ikinciye de öyle yaptırcam inşallah hatta oğlum kendi diyo anne kardeşime de erken yaptırın o da hatırlamasın hiç bişey