Kızlar yenidoğan sünneti ne zaman yapılıyor hastaneden cıkmadan yapıyorlar mı bulundugum yerde 6 aydan önce yapmıyorlarmış sanırım araştırmadım tabi de
Genelde yeni dogdugunda yapıldıgını duymuştum daha iyi oluyormuş devlet hastanesinde yaptıran varmı?
Özelde de aşağı yukarı bi fiyat bilginiz varmı