Kymetnur Aylinnida yok değeriniz negatif. 5 ve üstü değer pozitif kabul ediliyor. Ama adet olmadığımız her gün bir umut vardır bence. 4-5 gün sonra testi tekrarlayın isterseniz adetiniz gelmezse
themom_ benim de 2 hafta önce 1.20 idi, ilaç kullanacağım için beta baktırmıştım, Cuma günü baktırdım idrarda pozitifi görünce 30 olmuş bugün yine baktıracağım umarım düzenli artmıştır, senin de gönlüne göre hayırlısı olsun canım 🤗
Gul1gul themom_ rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşallah inşallah değerin yükselir sonuçlarını bekliyoruz 🥰