Wera Çatma gününü değerlendirdik adetim bir iki gün gecikti kan verdim sıfır çıkmadı ama 2de yüksek degil başına böyle birşey gelip devamı hamilelikle sonuçlanan varmı
hasretin Wera 1.20 çıktı benim 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim doktor bir hafta sonra tekrar gel yükselirse hamilesin dedi ben gitmedim regl olmayınca test yaptım pozitif çıktı
Brglyksk_ hasretin merhaba canım benım adetım 3 gün gecikti beta 1.20 çıktı bugün gecikmemin 4.günü adet olmadım doktorum bekle belki geç döllenmedir tekrar kan verirsin dedi sence ne zaman tekrar vermeliyim bat 26
Kymetnur hasretin benim de az önce 1.20 çıktı. İçime umut oldunuz adetime 4 gün var. ❤️ inşalalh ben de görürüm pozitifi
esmerella37 Benmde 3 cıktı valla belim agrıyor adet sancım var adet olamıyorum beyaz akıntm var biyandan blmiyorum yukseleblr bence insalllah gebelık varsa yukselır zaten
Gul1gul Merhabalar hanımlar benim kan değerim 842 çıktı doktor değer çok düşük çok yenı olabilir belki dedi sizcede çok mu düşük değerim bana normal geldi ama bilemedim
Aylinnida Ya dün test yaptım silik çizgi çikti ama kan testi verdim 0,233 çıktı polikistik over hastalığım var acaba geç döllenme falan mı var doktor dedi hamile değilsin diyemem dedi nolur bi cevap verin
Kymetnur Aylinnida aynı şey benim başıma da geldi ben de pcoluyum. Sabah test yaptım silik çıktı Akşamına kan verdim 1.20 Allak bullak oldum
Kymetnur Aylinnida yok değeriniz negatif. 5 ve üstü değer pozitif kabul ediliyor. Ama adet olmadığımız her gün bir umut vardır bence. 4-5 gün sonra testi tekrarlayın isterseniz adetiniz gelmezse