Denizahsen Derya4152 Yap canım son adet tarihlerimiz aynı seninle normalde ayın 27 sinde olman gerekiyordu bak 4 gün geçmiş üstünden ben hamileyim darısı senin başına inşallah
Nerminece98 Denizahsen bu ay olmadı ama inşallah önümüzdeki aylarda bende hamile olurum inşallah canım
en_guzel_emanetlerim Nerminece98 inşallah inşallah bende kesin hamileyim beta 115 çıktı dün darısı başına 🥰
Denizahsen Derya4152 ben yurtdışındayım burda hemen randevu vermiyorlar iki defa gebelik testi yaptım ikisi de pozitif perşembe günğ de hastaneye gideceğim
aydinaleyna61 Nerminece98 benimde 25 ekimdi adetten 2 gün gecikince evde test yaptım pozitif çıktı kan verdim ondada çıktı şuan hamileyim çok şükür