Denizdnz123 anladım teşekkürler benim doğum da bu kadar güzel geçer inşallah ☺️ Benimde akşamsan beri bebek kendimi sertleştirip duruyor anlamlandıramıyorum doktora gidip gitmemek de kararsızım yani doğum olacağından değil de yani sürekli olması da bu sertleşmenin normal mi acaba