Yazınız beni çok mutlu etti, tek yumurta ikizine 16 haftalık hamile biri olarak :) geçirdiğiniz tüm kötü süreçlerin bir kısmını yaşamış ve bir kısmını yaşamaktan korkan biri olarak içim rahatladı sağlıkla büyütün:)
Ben de devlette takibe başladım perinatolojide, doğum yaklaştıkça özele geçerim diyordum konfor için ama özelin ikiz tecrübesine güvenemiyorum. Tabi doktor da kabul etmeyebilir diye de düşünüyordum bi yandan sizinki direkt devlete yollamış. Devlette doğum yapsam eşim yanıma gelemeyecek diye stres oluyorum. Çok kararsız kaldım. İkiz olunca insan hep diken üstünde oluyor