Marbled Allah allah o zaman bence devlet daha mantıklı gibi yani özele bi ton para veriyoruz asistanla iletişime geçmek için değilki🤨 ben de ikili testi farklı bi özel hastanede yaptırmıştım ordaki doktor da aynıydı bide herkes çok methediyodu 🙃 bence çok iyi düşünmek lazım bunları doğum anını düşündükçe doktorla iletişimin daha sağlam olması gerektiğine inanıyorum ben😊