Ebbrruu ben bi kere istediğimde verdi ama gönülsüzdü işte takdir edersinizki bizim de özel hayatımız var falan dedi de yani acil bi durum olduğunda ilk aklımıza gelcek kişi kendi doktorumuz olacak. Ondan dolayı bencede sizde isteyin. Gece doğum olursa nolcak sekreterine hastaneye mi ulaşcaz😒