Eğitim Araştırma çok kötü, sorduğum hiç kimseden olumlu bir şey duymadım, ayrıca kendimde ilk 3 ayımda ürtiker oldum neredeyse çocuk ve ben ölüyorduk ama doktorlar hiç ilgilenmedi, randevun yok bizi ilgilendirmiyosun dediler, acile gittim acilde de uzman yok diye tekrar polikliniğe gönderdiler. Artık en son hunharca ağlamaya başladım yürüyecek gücüm kalmadı dedim doktor hanım bana “Ağlayarak ilgi çekemezsin duygu sömürüsünü bırak zaten naparsan yap sana bakmıcam çık dışarı” diye bağırdı. Oradaki herkes şok oldu diğer hamileler beni teselli etmeye çalıştı ama ben cevap bile veremedim ağlamaktan. Sonrasında başka bir doktora yalvar yakar girdik o da bu tutumdan dolayı özür diledi ve hemen müdahale etti. Yine de o travmayı ömür boyu atlatabilir miyim bilmiyorum. Aciz ve çaresizlik hissi çok kötüydü. KISACASI HİÇ TAVSİYE ETMEM EĞİTİM ARAŞTIRMAYI.