mavininhertonuu Ben özelde doğum yaptığım ve yapcağım için hiç bilmiyorum . Kızıma doğum yaptığımda annem , babam , kardeşim , kayınvalidem , görümcem , kaynım hatta arkadaşlarımız bile gelmişti hastaneye . Ama bizim hastane de şimdi ziyaretçi kabul etmiyo sanırım , pandemiden dolayı sadece eşim kalcak yanımda o kadar .