Ben şahsen gelme demezdim benim için farketmez bana biraz tuhaf geliyor açıkçası kimse kendi öz annesinden utanmıyor ısrarla istiyor gelse kimse laf etmez ama kayınvalide olunca kimse istemiyor yanlış anlamayın oylesiniz demiyorum ama ben şahsen sorun etmezdim çünkü ben annesiyim oda babasının annesi benim annemin ne kadar hakkı varsa onunda var diye düşünüyorum benim üzerimde değil çocuğun üzerinde yinede karar sizin bide biraz siyaset yapmak lazım eşiniz alınabilir benim kayınvalidem üst katımda biliyorum ki annem gelmicek kaynanam nasılsa var diye ve o kadın hep ben uyuyayım rahat edeyim diye yanımda olacak eltime aynı şekilde yapmış size geçmişte bı zararı dokunduysa bilemem ama sorun yasamadiysaniz çağırın gönlü olsun ,😊😊