Esennur gaviscon, rennie falan hepsi Faso fiso valla 10 dk lık geçiriyo sadece, haftalardır hergün kusuyodm o mide yanması yüzünden, 10 gün kadar önce doktor pantpaks diye bir hap verdi her sabah aç karnına içiyorum 1 tane, muthiş birsey ya resmen yaşadığımı anladım sayesinde 😂