Emanetimi_bekliyorum Merhaba hanımlar . Kaç haftalık gebesiniz? Süreciniz nasıl gidiyor 😊 Cinsiyetiniz belli mi 🌻
minnos6 Emanetimi_bekliyorum yarin 20 hafta oluyoruz 4 bucuk kilo aldım cinsiyetmz erkek hersey yolunda şükür grip dışında ben ve oglum griple cebellesiyorz
KumsAlyaa Emanetimi_bekliyorum 18+0 Allahın izniyle kızım olacak acayip derece baş ağrısı ve sağ kasık ağrısıyla geçiyor bizde durum böyle hayırla sağlıkla gelsin evlatlarımız 🤲🏻🌹🧿
Hulya2626 Emanetimi_bekliyorum 18+3. 2. Ve 3. Ay çok zordu ama şimdi çok rahat bulantı halsizlik gitti. Cinsiyeti de 17. Haftada öğrendim erkek.
Dlnalpr Merhaba😊 15+2 deyiz. Daha cinsiyeti öğrenemedim haftaya cuma gitcem inşallah öğrenebilirim çok heyecanlıyım.
Essraanil 15+5 ten selamlar inşallah güzel geçer hepimizin hamileliği sağ salim kucağımıza alalım inşallah😍🙏🏻
Eylb_ Emanetimi_bekliyorum merhabaa :) 14+5 bugün bizim de, 2 gün önce doktorumuz %80 kız dedi 🌸 çok sıkıntısız bir hamilelik geçiriyorum darısı isteyen herkese🙏🏼
Mervetnl Emanetimi_bekliyorum 19+2 deyiz başlarda çok korkuttu ama şuan iyiyiz heyecanla detaylıyı bekliyoruz 🥰 Oğlumuz olacak 🎈
Melike_12 Mervetnl bende yirmi haftalık oldum kordon bacağının arasındaydı yüzde doksan kız dedi ama yanılabiliriz de dedi Yanılma oluyor mu acaba
2Meyve- Emanetimi_bekliyorum 16+6 ikinci gebeliğim. Kızım olucak 🥰 bir de 3 yaşında oğlum var 🙏 . Çok şükür Rabbime çok güzel gidiyor şuanlik bir sıkıntımız yok . Bir tek eşim askerde onun yokluğu çok beni üzüyor ama şafak 74 bekliyoruz 🙏🇹🇷