Nazyun HticeAkan eşime kalsa tehlikeye atmak isyemiyor bugün dedide benim hiç açılmam Yok belki Pazartesi’ye kadar olur diye ikna ettim açılmam olursa suni sancı bi nebzede olsa daha kolay olur diye bakalım hakkımızda hayırlısı
HticeAkan Nazyun banada bugün 40.haftadan sonra su azalmaya başlıyor seninkinde azalma görüyorum diyince korktum😖 rabbim sağsalim kucaklarımıza almayı nasip eder inşallah