Busraa97 Kızlar 10 15 gun erken gelir derler ama 9 günümüz var hala gelen giden yok.Aynı durumda olan var mi.Beklemek mi gelmesi için biseyler yapmak mi mantıklı?
Ygmr0334 Busraa97 yürüyüş yap bak faydası oluyor uzun yürüyüş ama kısa değil ekmek almaya markete falan değil baya git uzak bi yere gez dolaş dolaş gel evine belinin ağrısını falan hissediyorsun ama gelmeyince gelmiyor işte benim ki gibi
Zeynep09 Busraa97 Kız ve erkekle alakası yok hanımlar harekete bağlı oluyor hamileliğinizde çok hareketli olursanız 39 u bile nadir görürsünüz özellikle son haftalarda yürüyüş çok önemli
dimpllle 20 gunumuz var bizimde canim yok kizimizdan ses :)ama yapicak birsey yok 40.haftaya kdr bekliycez sonra doktor ne derse o buyuk ihtimal bebegin ters donduyse suni sanci vericektir donmediyse sezeryan.
Merve_konya Busraa97 yaaa kesinlikle artik nasil dogururum diye care ariyosun agrilari falan gözden cikardim😀
Baharun2 dimpllle bende baştan beri deli dumrul gibi takılıyorum ama hala tık yok 😄 başkası olsa yolda doğururdu