Kagan_pasa2 ben yapacağım cnm sezeryan ile doğum.bu perşembe gittim doktora 35+2ydim.dedim hatta gün verevekmsiniz yok dedi Daha Erken ne kadar içerde karnında durursa bebek için o kadar iyi dedi.2 hafta sonra bir daha gidicem kontrole ama senin gibi bende korkuyorum ya önden erkenden gelcem derse paşam diye😁allh tan benim doktorum gece de olsa hemen geliyor hastaneye için rahat.tek ben hazır olayım çantada 1 kaç eksik var hergün onları koyuyorum tamamlıyorum😙