Tase Selam kizlar sizdede 5 10 dakikada bir sancilanma oluyormu adet ahrisi gibi? Doktorum bunlarin dogum hazirligi dedi ama ilk gebeligimde bu kadar sik ve düzenli olmadi.. sizde nasil?
Unzile35 Tase benimde bugün oldu adet sancısı gibi ama enfeksiyon da çıktı bende ondan mı sancı mı neyden bilemedim ilk gebeliğim benim
Belcim Tase benimde kasıklarımda agrı oluyor ama cok kısa süreli bugun biraz uzun sürdü ama çok can yakmıyor
Serii Benimde öyle oluyor ama adet sancısı gibi değil kasılma oluyor bünün için acile gittim bi gece yattım ciğer geliştirici felan yaptılar. Bir hafta sonra yine aynısı oldu o zamanda serum taktılar.
Tase Serii Adet agrisi dedigim sanci oluyor ama adet ahrisindan fsha cok agri yapmiyor.. ben doktora gittim cihaz taktilar sancilanma gördüler her 5 10 dakikada bir bana biraz erken geldi sanki ilk gebeligimde bu sancilar 1 hafta önce olmustu dogumdan
Tase Serii normalmis bu haftalarda doguma hazirlik.. ama benim düsncem tarihini beklemicek 2 hafta erken gelir gibi düsünüyorum
SaadetBayrak Sertleşme yaşıyorum bnde birde yürürken sürekli idrarım gelio gibi oluo yürüyemiyorm resmen
Tase SaadetBayrak Aynen bendede aynisi oluyor bazen toiletdem yeni cikmama rahmn tekrar girmek zorunda kaliyorum 😅.. bazen yürürkende kasilmam bir daha agri veric oluyor yüreyemiyorum
Gul_hamad Tase bende her gun o kasilmalar oluyor. Karnim sertlesiyor ve agri veriyor. Yururken sanki dusucek gibi oluyor. Bir de fazla idrar ihtiyaci ((( 2 gundur kasilmalar bayagi devam ediyor. Evde normal dediler. 16si randevum var.
Belcim Tase yok çok düzensiz benim ki oyuzden ciddiye almıyorum özellikle dikakt editorum tekrarlıyor öı diye ama uzun bir süre sonra tekrarlıyor sabah 1 aksam1 gibi
Nagihanada Kagan_pasa2 yeri daraldığı için oluyormuş bende de oldu ama yine de ihmal etme doktoruna söyle bence en azından için rahatlar
Deryaclsz Evet 2 gündür azaldı. doktor azaldığında gel demişti ama pazartesi randevum var başka doktora gitmek istemiyorum acilde . Ve sertleşiyor karnım. Yoğun gaz oluşuyor bikaç gündür ondan olduğunu düşünüyorum ama tabi doktor ne dicek bakalım.