Seher_ornkk berosunannesii işin açığı bnde alttan muayeneye huylanan kasılan biriydim oyüzden sondada zorlandım aslında üç saniyelik birşey ama insan kasılıp gerilince illaki sızı hissediyor 🤭 genel anestezi olmuştum yukarda takılıp öyle ameliyathaneye inmiştim çıkarırken de hızlı oldu ve çok rahatlamıştım onun varlığı sanki idrar sancısı olmuşumda onun sıZısı var gibiydi 😁
berosunannesii Seher_ornkk işte buu ben olacağım gibi geliyor 😭yaa söylemediniz mi bayılttıktan sonra taksalar olmuyor mu
Afhkl berosunannesii şu an hastaneden bildiriyorum uyuştuktan sonra takiliyo çıkarırken hiç acimiyo hiç bunu takma kafana
berosunannesii Afhkl canım sen spinal olmuşsun galiba ben genel anestezi olacağı icin sordum o nasıl oluyor diye
Meleklerim00 Afhkl anlatirmisin biraz zormuydu kolaymiydi Çarşamba bende doğuma gireceğim çok korkuyordum
Seher_ornkk berosunannesii yani şimdiki gibi bilinçli olsaydım kesinlikle uyuyunca takın derdim o anda öğrendim sondanın varlığını ve uyuyunca takılsın demek aklma gelmedi 🤦🏽♀️ Genel anestezililerden hep duyuyorum illaki çataldayken takıyorlar nedenini bnde merak ediyorum strese sokmasalar olmuyor nevar sanki uyuyunca taksalar 😁
Afhkl Meleklerim00 ilk kalkış dısında zorlayan bişey yok ilk kalkıştada ne kadar adım atarsan faydasını görüyorum ben 3 kalkşımda kendim dolandım bugün mesala daha iyiyim bebeğimi oturup emzire biliyorum ilk gün zorlar biraz
cahillesohbetikestim berosunannesii ne zaman taktılar hatırlamıyorum bile o an ki heyecan ve korkuyla farketmiyorsunuz bile
Zeynepp__ berosunannesii 2kere spinal ameliyat oldum hiç hissetmedim bile bu 3 doğum olacak yine hissetmem inşallah 😊
berosunannesii 2_kezannelik yani sonda stresi de ayrıymıs burda öyle bir anlatıyorlar ki insan tırsıyor
Veronika berosunannesii belden uyusturduktan sonra ne yaptılar hiç bilmiyorum arada gidiklanma gibi bisey oluyodu:) bilseydim baştan sezeryan isterdim :D
benito berosunannesii spinal sezaryen oldum. Spinal uygulandıktan hemen sonra sonda takıldı. Henüz uyuşmamıştım ve hissettim ama hiç acı verici bir şey değildi. Garip bir his sadece ve sadece bir saniye sürüyor. Çıkarırlarken de acımıyor. Sadece doğum sonrası ilk tuvaletlerde biraz kramp giriyor sonlara doğru. O da geçiyor birkaç güne
Tugbakose-24 Vala sondayı taktıkları oda ayrıydı çataka cıkardı oyle taktı sonra amelıyathaneye aldılar bnı oradada belden iğne vurdular.evet acıyo ama cok kısa bi sanıye sürüyo sonrasında hemen gecıyo acısı devam etmıyo yanı 2 saniyelık bısey