Ben kendimi normal doğuma o kadar sartlamistim ki sezeryan hakkında hiç bisey bilmeden gittim daha önceden de çok şükür ameliyat geçmişim olmadığı için sondanin ne olduğunu da bilmiyodum eleştirmeyin çok şükür öyle bisey gerekmemisti ben de öğrenmedim her neyse sezeryandan sonra bile sondanin takılıp takilmadigini anlamadım cunku hic bisey hissetmemistim odaya 2 hemşire gelip sondayi çıkarınca gördüm 🤣🤣🤣