Benimde değerlerim hep iyiydi ama en başından itibaren vitamin veriyor doktorum. Sağlık ocağından doktorum ve ebe hanımda sürekli arayıp soruyor vitaminlerini içiyor musun diye ☺️ ı Mom omega, coledan d3, osteocare, sidefer, 3 günde bir falanda balık yağı hapı içiyorum hatta toz magnezyum var arada bir de onu kullanıyorum. Şuan 37 haftalığız