en_guzel_emanetlerim Bende enfeksiyon oldum anam öldüm öldüm dirildim ama doktora gittiğimde dedim korunmuyorum hamile olabilirim diye hiç bişey olmaz dedi . Sonra adetim 4. Günü test yaptım hamile olduğumu öğrendim bide benim kasiklarim ve karnım acayip kötüydü sanki adet olcamda olmicam arası 🥹