SbhtYlmz ameliyat sırasında yukarıya baktım bebeğimi gördükten sonra başımı sağ tarafa çevirdim ameliyattan sonra uyanma alanında beklerken 40 dakika sürekli yukarıya baktım odaya çıktığımda da hiç dikkat etmedim ayağa ilk kalktığımda hiç baş ağrısı falan da yaşamadım çok şükür . Birde kimseyi dinlemeyin söylenenleri kulağınızı tıkayın çünkü çevredekilerin olayları gereksiz abarttığını sizi gereksiz kaygıya sürüklediğinizi göreceksiniz