arbustoo Heisenberg hangi doktorlar önermiyor allah aşkına mide bulantısı için premesisi araştırın içerisinde zencefil kökü var. mideye çok faydalı ben kullandım çok şükür iyi geldi.
Heisenberg arbustoo özüt olarak belki problem yaratmaz bilemem ancak kaynatmak ya da suyla birlikte tüketmek idrar söktürücü etkiye sahipmiş. Hepimiz yardımcı olmaya çalışıyoruz burda doktora danışmadan internette yazılanlarla ya da burdaki kişisel düşüncelerle hareket etmemek gerekir böyle durumlarda. İlaçlarda çok masum değil..
Mucizeana 24 haftalık oldum 5.haftamdan 16.haftama kadar bifiil kustum sabah akşam. Hala kusuyorum ama eskisi gibi değil çok şükür. İlaç kullanıyorum hala.
arbustoo DileKocaay arkadaşlar yapmayın kulaktan dolma bilgilerle iş yapmayın limon nasıl bebeği eritiyormuş saçma sapan şeyler 20 yıllık sağlıkçıyım böyle bir ilk defa duyuyorum
DileKocaay arbustoo ozaman gizli gizli yiyebilirim. Kayınvalidem duyduğu herşeye inandığı için bu gidişle aç kalıcam, doktor ilaç yazmadığı için eczaneden alıyım dedim ona bile yok dedi, sen yine iyisin daha kötü olabilirdin kullanma zararı olur diyo hep
arbustoo arkadaşım bak bir hamile içerisinde bakteri barındırmayan herşeyi yiyebilir mesela midye yiyemezsin temiz olduğuna inanmıyorsan sakatat yiyemezsin ama evinde kendin tertemiz yaparsın işkembe bile yiyebilirsin . canının istediği şey seni sakinleştirecek olan şeylerdir ve bu bebeğide sakinleştirir. Bİr hurma sevdasıdır gidiyor. gidip 10 15 tane yersen zararlıdır ama günde bir tane iki tane yersen bu sana ve bebeğe çok faydalıdır. Biraz mantık kullanıldığında çözülmeyecek birşey yoktur. Doktorlarda biliyorlarki hasta bunu abartacak başından uyarıda bulunuyor şunları şunları fazla yeme şunları hiç yeme. ama biz napıyoruz hurma yersek erken doğum olurmuş limon yersek bebek erirmiş sakatat yersen bebek ölürmüş hep asparagas öneriler. boşuna demiyorlar internetteki bilgilerin %80 i yanlış ve çöptür diye bunu google açıkladı. Demem doktorun sana sağlıklı bir bebeğin var ve sende sağlıklı görünüyorsun dediyse hamilelik öyle çokta büyütülcek birşey veya korkulup endişelenilcek birşey değil. bende 21 haftalık hamileyim. hayırlı zamanlarda doğumlar dilerim.
mucizem61 canım vallahi bisey geçirmiyor arada geçti diyorsun hafiften bi meyve bisey bastırdı diyorsun ama yok malesef 17 haftaya kadar bende devam etti sonra hafifledi inan şuan 32 haftadayim ara ara gene oluyor sonu güzel olsun tatlım sağlıkla insallah kucaklarimiza almayı rabbim nasip eder
Esray435 Bana doktorum söylemişti limonlu suyu su bile içemiyordum hatta normalde de tuzlayıp tükettiğimi söyledim çakım istiyor zararı olur mu dedim tam tersi faydalı olduğunu bolca c vitamini aldığımı söyledi sen kayınvalidenide götür doktora gittiğinde kulaklarıyla oda duysun ben eşimi götürüyorum onun yeme dediği şeyleri doktora soruyorum yanında sıkıntı olmaz deyince bol bol yiyorum 😁 sende öyle yap canım ☺️
Elifff21 DileKocaay limon tuzla ye yemin bende aynı durumdaydım eşimden bile tiksiniyordum kokusundan falan limon tuzlarım yerim hiç bulantım olmaz çok şükür Yarabbim int yaz limon hamile bayana faydaları bulantı için oku ve dene sadece
aylince23 Ben şuan 35.haftamdayım. 16.haftama kadar o kadar kötüydüm ki evimin heryeri kokuyordu artık kayınvalideme taşınmıştık. Kusmadığım halı koltuk sokak hiçbir şey kalmadı. O dönem beni rahatlatan şeyler; Limon (suyu falan değil direkt yiyodum ben,bebeğim erimedi 😂😂) Taze zencefil çok iyi geldi (günde en fazla 2 fincan olmak şartıyla) Yeşil elma Bir de ilaç içmeyi kesinlikle reddetmiştim ama sonunda mecburen zofran kullandım o iyi etti en çok da beni. Bi kutuda 10 tablet vardı ben bölerek içiyordum çok etkili zaten. Metpamid falan hikaye.. Kesinlikle bunlar sayesinde ayakta kalabildim. Çok zor çook geçmiş olsun inşallah geçecek bu günlerde. Ben de hiç bitmeyecek sanıyordum. Allah yardımcınız olsun.